Wat betekenen de woorden?
Selecteer de juiste betekenis.
NAKIJKEN
lexicaal
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
linguïst
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
implementeren
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
redundantie
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
courant
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
integraal
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
peergroup
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
referentiekader
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
beklijven
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
converteren
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
parafraseren
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
syntaxis
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
semantiek
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
ad valvas
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
morfologisch
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
basaal
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
arbitrair
???
omschrijven, het weergeven van de inhoud met andere woorden
overbodige informatie in een bericht
zinsleer, de theorie die zegt hoe een goede zin moet worden gemaakt
onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de betekenis van woorden
bijblijven, blijven hangen
willekeurig
wat te maken heeft met de woordenschat
het omzetten in een andere vorm of formaat
in zijn geheel
gangbaar, gebruikelijk
beoefenaar van de taalkunde
vormleer, onderdeel van de taalkunde dat zich bezighoudt met de bouw van woorden
invoeren en in gebruik nemen
normenstelsel, geheel van gewoonten, regels, normen waarnaar men zich richt.
een groep mensen met een vergelijkbare leeftijd, status, belang of belangstelling
op de mededelingenborden
van zeer eenvoudig of laag niveau
NAKIJKEN
OK